onsdag 20 oktober 2010

Magstatus

Hur mycket kan en mage växa? Just nu känns det som om magen ska explodera, ingen skön känsla. Åt en hjortgryta till lunch och nu känns det som jag har en hel hjort i min mage. Jag vet att det kommer något fint ur det hela, men nu börjar jag tröttna, 7 månader har gått och jag hade gärna flyttat över magen till mannen den sista tiden.
Vi har fått tid för ultraljud nästa vecka och det ska bli skönt att få veta lite mer hur det ser ut och om hon ligger i säte eller ej..... Något vändningsförsök kommer det iallafall inte bli aktuellt denna gången.
Något namn är inte bestämt än. Skulle aldrig ha gått in på scb.se hemsida och kollat namnlistan, det gjorde inte saken lättare att bestämma.


Kan man få hoppas att hon vill komma ut till jul så att man har en tomtenisse att mysa med!

Isaks första jul

1 kommentar:

  1. Vivi, det är ingen bra idé att flytta över magen till mannen. Han har ju redan en rejäl kula :)

    /Per

    SvaraRadera