torsdag 22 december 2011

Jullov

Brasan är tänd, det ligger lite julklappar under granen och lite förkylda..... Nu börjar vi komma i julstämning. Isak fick en bra start på sitt jullov. Grannflickan Vilma bjöd in honom på filmmys Bilar 2. Jag har aldrig sett Isak ta på sig sina kläder så fort....tänk om varje morgon kunde vara så smidig:-). Nu är det två dagar kvar till julafton och lite saker har vi kvar på vår to do-lista, men det hör väl julen till att man måste ha lite att göra in i det sista....

Lägesrapport inför min klassiker: Det går tungt nu, väder och vind har inte varit på min sida. Jag önskar att jag bodde med Gunde Svan, så han kunde stötta mig. Jag har ett skidpaket för 3800kr i garderoben som man kunde ha gjort något roligare för, men det vänder snart. Jag får nog helt enkelt ta en lite julpaus, för att hitta motivationen igen. Antagligen blir det en träningsvecka i Norge v. 7. Men jag ger inte upp, även om det är lite segt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar