onsdag 16 maj 2012

Nike

Hej! Nike här, Har ni saknat mig, det var ett tag sedan jag skrev, men nu tar vi en statusuppdatering.
Jag har nu hunnit bli 17 månader och det firade vi med att gå till öppna förskolan. Vi lekte med leran och med alla barnen, men det bästa var sångstunden. Jag släppte loss till imse vimse spindel, vilken sång, så bra! Isak träffade ett par dagiskompisar så han lekte också för fullt.
Jag fick den bästa överraskningen med posten idag. Jag har fått dagisplats, så nu får mamma och pappa hjälpa mig med inskolningen. Pappa kan ju börja med att namna mina kläder:-)
När det gäller hemmet så river jag ut allt jag kommer över. Mammas fina Ittala-ljusstakar har jag slängt i golvet ett par gånger. Buddha huvudet som står i fönstret saknar nu lite av halsen. Jag försöker klättra på allt och jag har även hittat vasken på toaletten så nu borstar jag mina tänder 22 gånger om dagen.
Det var allt för denna gången, men jag är snart tillbaka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar