måndag 16 augusti 2010

Höstmode

Måste bara säga att höstmode är det bästa som finns, stickade koftor, sjalar, stövlar och lager på lager. Denna hösten kommer jag inte kunna shoppa loss och när man jobbar mitt i stan och ser alla skyltfönster, så tar det emot. Men Vivi is back next fall!

Fast som tur är har jag hittat lite höstmode som även passar en gravid kvinna......

Dessa treggings blev mina idag, H&M 199 kr




Denna tunika från Odd Molly är så söt. Jag hoppas att mannen läser detta inlägg, det är snart min födelsedag :-) (Du vet var Borgeby Kids & Friends ligger)



Ett par stövletter är aldrig fel att ha. Dessa från Acne, får gärna sitta på mina fötter i höst. Tror att det finns kopior på dessa som är mycket billigare.

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig Vivi. Hösten är bäst ur shoppingvinkel. Du har god skosmak. Stövletterna står redan i min garderob :)

    SvaraRadera