tisdag 31 augusti 2010

Sjukstuga

Med risk för att det manliga könet tar åt sig av detta inlägg, men finns det något mer så ynkligt som när en man (läs: liten påg) blir förkyld. M. har blivit förkyld, ojojoj det är ingen tuff man, som jag är gift med för tillfället. Han tittade på mig ikväll med små ögon och frågade, kan du lägga Isak ikväll, för jag måste verkligen gå och lägga mig!

Vad är det med män och förkylningar? Jag vet själv när min pappa blir förkyld, då sover han med mössa! Jag tror att alla tjejer känner igen detta fenomen och jag känner ert stöd i denna tuffa situation.

Krya på dig älskling!

3 kommentarer:

  1. Känner med dig, Vivi! Kram

    SvaraRadera
  2. Thanks for the marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you might be
    a great author. I will remember to bookmark your blog and will often come back sometime soon.
    I want to encourage continue your great writing, have a
    nice evening!
    Have a look at my homepage http://immobilienalanya.net/

    SvaraRadera
  3. Thanks for a marvelous posting! I quite enjoyed reading it, you may
    be a great author. I will remember to bookmark your
    blog and will eventually come back someday. I want to encourage you continue
    your great writing, have a nice weekend!
    My page ... most of all

    SvaraRadera