onsdag 4 maj 2011

Kvinnligt Under

Nu är amningen över och vår stora tjej äter för fullt. En klar favorit är mammas hemmagjorda potatismix med morötter och majs. Nu när amningen är över var jag tvungen att unna mig något nytt (snyggt!). Jag gjorde ett besök i vår egen lilla underklädesbutik i byn och med mig hem fick jag en liten påsa. Tyvärr bjuder jag inte på någon outfit-bild, men mannen får kanske återkomma med en kommentar om innehållet:-)

Kan varmt rekommendera Kvinnligt Under, personalen bjuder på god service och det är inte ofta man får sällskap in i provrummet för att hjälpa till. Blev verkligen förvånad att det var fullt av kunder en vanlig tisdagförmiddag men det säger väl en hel del om butiken, de hjälper alla kvinnor att få ett litet lyft.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar