söndag 30 oktober 2011

Fullt ös lördag

Lördagen inleddes med kalas hos Ville som blev 4 år...stor kille nu och det var en mycket nöjd kille som jag hämtade hem från kalaset....
Därefter var det dags att bege sig ut till Mitt Vita Stall utanför Staffanstorp. En mysig liten butik ute på landet, helt i min smak och som är värt ett besök. Fina Kristina hade dessutom sin debut. Hon hade sin första utställning. Hon gör otroligt fina silversmycke, ett litet julklappstips, till era nära och kära.... (jag är inte sponsrad av KLformgivning, utan är bara ärlig:-)
Jag hoppas att detta inte är din sista utställning, utan att du vågar satsa på det du gör!




Kvällen avslutades med en god höstgryta och trevligt sällskap. Cicci, Anders och lilla Harry var våra middagsgäster. Det märks att det är långt mellan våra träffar för barnen växer för fullt. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan vi ses igen!

Nu är det söndag och vi har haft en skön dag, träning med fru Berg, handlat matta till trappan och nu väntar vi bara på veckans höjdpunkt - Linas Matkasse!

1 kommentar:

  1. Tack söta du, tack för att du och din söta mamma kom och hälsade på. Kram på er båda.

    SvaraRadera