onsdag 26 oktober 2011

Klassikerstatus

Då har man anmält sig till sista loppet i klassikern - Lidingöloppet. 575 kronor kostar det att springa 3 mil och för detta får man antagligen mjölksyra, trötthet och en grym träningsvärk. Är det verkligen värt pengarna?

Men först ut blir nu Vasaloppet, så nu försöker jag hitta en utrustning som kan matcha Petter Northug. Min taktik är att lägga mig i rygg på honom så att jag kan få hjälp med glidet och vinden, jag har hört att det kallas så i skidvärlden....:-) Och är värdergudarna på vår sida så hoppas jag vi får en trevlig åkning i nollgradigt, soligt och vindstilla väder....

Ett julklappstips kan väl vara att anmäla en (o)vän till Vasaloppet. Jag tror att alla hade uppskattat en sådan julklapp....hihihi

Bild:Branäs 2010 (bara 20 grader kallt!)

1 kommentar:

  1. Du är grym Vivs..kan dock säga att hade du gett mig en sån julkapp så hade det varit att kasta dina slantar i sjön:) Kram

    SvaraRadera