söndag 4 mars 2012

Simskola x 2

Varje söndag är det simskola för Isak. Vi turas om att svettas i simhallen, för oj vad varmt det är. Damen som håller i simskolan har nog passerat 70-års åldern, men hon är helt fantastisk med barnen. Barnen är så lugna med henne och lyssna och lär av henne. Det är verkligen den gamla skolan, hur man lär sig från grunden....

Nu håller vi tummarna att "puffarna" har gjort sitt!

Imorgon är det dags för mig att börja på simskola, puh. Fast vi ska inte sjunga om Kalle Kamel eller flyta runt med grodor. Jag har anmält mig till vuxensimskola, så förhoppningsvis ska jag lära mig lite crawlteknik inför Vansbrosimmet.

2 kommentarer:

  1. Har gått vuxensimskola jag med men ska satsa på privatlektioner tänkte jag, öva vattenvana och kanske få chans att prova klädsim.

    SvaraRadera
  2. Det blir privatlektioner för mig med, tror att det blir bäst så.... Är inte så jättepigg på Vansbrosimningen!

    SvaraRadera