torsdag 5 april 2012

Påsklov

Påsklovet är nu igång för fullt och i måndags var det dags för den allsvenska premiären, MFF-Gefle. Vi hade tagit på oss ordentligt och det var riktigt kul att se Isak så intresserad, han pratade och frågade om saker kring matchen i 84 minuter. När jag sa åt honom att det var dags att vila munnen, kunde inte sällskapet framför oss hålla sig:-)
I tisdags var det dags för Malmö Museum att få ett besök av oss. Barnen fick springa av sig, in och ut genom u-båten och sedan ner i lekrummet. Vi avslutade inne på slottet och tittade på alla djuren.

Nu är det skärtorsdag och vi har hela påsken framför oss. Ni får se upp i påsk, helt plötsligt ser ni kanske mig cykla förbi. Jag har nämligen köpt en cykel så nu ska jag ut och cykla. 100 mil i kroppen ska jag försöka få ihop innan loppet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar