måndag 15 februari 2010

Premie

För ett tag sedan nappade jag på ett erbjudande från tidningen Damernas Värld, ni vet det traditionella, 6nr för endast 149 kr och som premie fick man en söt necessär med läppglans och mascara och hela erbjudandet skulle kosta 549 kr. I just det ögonblick behövde jag verkligen läppglans, mascara, ja kanske inte necessären, så självklart skickade jag iväg lappen. Idag kom paketet med min premie, där de hälsade min välkommen som prenumerant, ledsen Damernas Värld men jag ville bara ha premien!
För ett tag sedan gick jag en utbildning i Direkt Marknadsföring och vilken värld det är för tidningsföretag, de har anställda som enbart åker till Kina för att hitta billiga premier. Ja ja de lyckades med mig och tjänade en slant på mig, men det kan jag ta, tidningen var faktiskt ganska bra! Ni har säkert också gjort samma sak, eller är det bara jag?

5 kommentarer:

  1. Nej min vän, du är inte ensam om det. Men det var en ovanligt bra premie måste jag säga! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Tack Sofie, att du också är med i gänget:-)

    SvaraRadera
  3. hm..jag måste erkänna att jag har tackat Ja till liknade erbjudande..det är bara det att jag alltid glömmer att avsäga mig så det brukat alltid sluta med att jag måste köpa ngra tidningar extra innan jag säger upp avtalet...och jag blir lika arg på mig själv varje gång det händer ..men det är kul att få presenter/erbjudanden! /svägerskan

    SvaraRadera
  4. Heja Vivi, erbjudanden m premier av det slaget är ju bättre än lördagsgodis! Själv har jag precis fått fem nummer av Elle och en Odd Molly handkräm!!

    SvaraRadera
  5. haha ni är underbara! Då behöver jag inte skämmas....

    SvaraRadera