lördag 27 februari 2010

Spahelg

Nu är vi tillbaka efter en skön spahelg. Vi har haft det så skönt och så vackert det var i Skodsborg. När vi hade checkat in träffade vi min gudmor, som hade satt ihop vår spahelg och som även jobbar som instruktör och massör på stället. Det blev en fördrink och lite snack, innan vi gick in och åt en trerätters middag i restaurangen med utsikt över sundet.

Idag startade vi morgonen med en privatlektion i poweryoga. Sammanfattningsvis kan vi bara säga att smidighet är inget som tillhör herr och fru Henberg-Johansson. Föreställ er en elefant som ska göra en kullerbytta, ungefär på samma nivå var vi :-) Men kul hade vi!
Därefter blev det bad och bastu. När M. frågade mig om han fick göra bomben när vi kom ut till poolen, blev jag nervös, men jag sa att han fick vänta till sommaren, när han kunde göra det i sin egen pool. Jag tror inte att Dorte och Preben hade uppskattat bomben!
Vi fick sen avnjuta en massagebehandling innan det var dags att bege sig hemåt. Det är underbart att få komma iväg på egen hand och bara få rå om varandra, men lika härligt är det att få åka hem och träffa sin Isak igen.

Här bodde vi, visst är det fint?


Fördrink! (märktes att det var fredag, den gick raka vägen upp i knoppen:-)

Till huvudrätt var det höna, jag som bara trodde det fanns kokt höna i currysås, som man fick i skolan, men detta var riktigt gott.

1 kommentar:

  1. Vilken härlig helg ni verkar ha haft. Så gött och läsa om allt ni gjort. Man blir rätt sugen själv på att komma ut och äventyra! Kram Camilla

    SvaraRadera