måndag 22 november 2010

Helgen som gått..

Vi har haft en skön och härlig helg. Ibland njuter man av att inte har något särskilt inplanerat. I lördagskväll passade jag och M. på att gå ut och käka vår "sista" måltid på egen hand, i alla fall på ett tag. Vi hade bokat bord på St Markus Vinkällare och där satt vi och njöt av maten och kunde prata i lugn och ro, utan att höra någon säga "mamma kom, pappa kom, sluta prata" Ett par kilo tyngre lämnade vi restaurangen....

Igår hämtade jag Isak hos mormor och morfar som hade varit barnvakter. Det första jag fick göra var att leta upp en bandyklubba som de hade blivit av med, hur man nu kan bli av med en sådan, den är ganska stor. Jag hade en känsla att den låg på vinden för Isak tycker att det är så spännande att gå in på vinden och ja, mamma hade rätt där låg den. Sen var det mysdag för resten av dagen....

Nu är det en ny vecka och ikväll ska jag och M. på Lundaderby, Lugi - H43. Måste säga att det är ganska kul med handboll, det händer något hela tiden och det är bra tryck i arenan. Jag kommer väl att inta en cola och en påse godis och se på när de andra motionera, min tid kommer väl tillbaka...

Ha en skön vecka alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar