måndag 20 juni 2011

Sundsvall









Nu är vi hemma igen efter en skön och härlig semester i Sundsvall. Bror och svägerska passade verkligen upp oss och kusinerna har lekt för fullt och om ni har vägarna förbi så tveka inte att boka in er på Henberg´s Resort & Spa, ni kommer inte att bli besvikna.


Vi har varit på badlandet - Himlabadet, vilket var väldigt stort för Isak. Vi hade så kul och även mamma var tvungen att visa att det är jättekul att leka i vatten... Lördagen bjöd på dåligt väder och vad passar inte bättre än ett besök på Drakborgen (lekland). Det kändes som resten av Norrland hade tagit samma beslut, men åter igen hade barnen en toppen dag. Sista dagen var vi på Norra Berget och grillade korv och lekte på den stora lekplatsen.


Det gick bra att flyga själv med barnen och det fanns många hjälpsamma själar som såg att mina två armar inte alltid räckte till. Den stora utmaningen kom när vi landade på Sturup. Mina två små barn hade somnat och jag insåg att det hade underlättat om M. hade varit med:-) Det gick bara inte att väcka Isak, han sov som Törnrosa, men Kapten Rasmusson och hans besättning hjälpte mig och det var bara vår väska kvar på bandet när vi kom fram....


Jag hoppas inte att dröjer allt för länge innan vi återvänder till Sundsvall igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar