onsdag 15 juni 2011

Svensk klassiker del 1

Nu finns det ingen återvändo!


Vad har jag gjort? Är det genomtänkt? Jag behöver inte träna under hela 2013? Tänk om blåbärssoppan är slut när jag kommer fram? Visste inte ens att Åkarp hade en skidklubb?


Nä, jag ska minsann fixa detta med en jäkla massa envishet och målmedvetenhet. Det som kan stoppa mig är ett brutet ben......


Välkommen I Fäders Spår !
Vi har mottagit Din anmälan och Du är registrerad 2011-06-15 med följande uppgifter:
Ditt VasaID är V00054D0CE
Namn: Johansson, VeronicaKlubb: Åkarp
Lopp: Öppet Spår SöndagKlass: DamerStartnummer: 1807
Nummerlappen finns att hämta i Sälen

3 kommentarer:

  1. Absolut ingen återvändo! Nu är det bara att blicka framåt och plocka fram jävlar-i-nammat!! Detta klarar vi!!!!

    SvaraRadera
  2. Klart att vi gör:-)

    SvaraRadera
  3. Är full av beundran, jag kommer att följa startnummer 1807 in till målet i Mora! Nej, inte på plats men väl i favoritfåtöljen "himmavid". Du fixar det Vivi!!

    SvaraRadera