lördag 4 juni 2011

Trädgårdsrundan



Nu är vi hemma igen efter en härlig dag. Vi (jag, mormor, farmor och lilla Nike) har varit på Trädgårdsrundan , där privatpersoner bland annat visar upp sina trädgårdar. Vi besökte Enkla Ting och jag blev förälskad i både trädgården och hennes butik, helt i min smak. Nu har vi en hel del inspiration med oss i bagaget, som ska förverkligas i min trädgård.


Vi fortsatte vår runda till Höganäs och deras nya outletområde, där vi besökte Iittala och självklart fick en liten påse följa med mig hem. Vår resa slutade i Viken, där vi avnjöt en glass i solen.... En super mysig dag har vi haft!

1 kommentar:

  1. Mormor tackar osså för en undebar dag, Jag tror att inspirationscellerna är på full spinn som sagt det skall bara förverkligas. Jag tror att vår lilla Nike gillade det osså hon var en del av dagen jag blir så varm och glad med alla dessa smile som ges.
    /kram Rossie

    SvaraRadera