tisdag 31 januari 2012

Familjen Annorlunda

Tittade igår på Familjen Annorlunda, oj oj oj säger jag bara. 72 st grillspett och ett par köttbitar på det + en mjölkmaskin. Fast dessa familjer verkar aldrig klaga utan bara kör på. Jag kan ibland tänka på alla aktiviter när man har TVÅ barn, hur löser familjerna logistiken? Fast i vårt fall borde inte logistiken vara ett problem:-)

Jag kan trots allt tycka det är underbart med dessa familjer, men är helt klart nöjd med mina två. Någon mjölkmaskin får inte flytta in, men min kaffemaskin är det ingen som rör!

Sista dagen denna månaden och imorgon kommer min älskade bror med familj till Skåne. Kusinerna ska få leka och vi ska hinna med ett besök på St Markus Vinkällare. Bättre start på en ny månad kan man inte ha....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar