måndag 16 januari 2012

Här är jag

Det var längesen ni hörde ifrån mig, men nu kommer här en liten lägesrapport. Jag har nu hunnit bli 13 månader och kryper mest runt. Varför ska man gå när man kan krypa? Just nu pillar jag på allt, vilket inte alltid uppskattas av min omgivning, men jag kör mitt eget race...

Jag är svårlagd på kvällarna, vill helt enkelt inte sova utan tittar helst på en film. Det är faktiskt min egentid med mina föräldrar. Det verkar på mina föräldrar att dem tycker att jag ska lägga mig, men ibland vinner jag kampen....hihihi

Mat är jag glad i och skulle någon komma i närheten av min välling så ligger dem risigt till. Min välling går att jämföra med ett gott Amarone vin, så då förstår ni att man inte släpper sin välling. Annars hänger jag mest med Isak om dagarna, men har även börjat umgås lite med ett par vänninor, Alice och Elsa. Ett par killar verkar också intressanta, t. ex. Theo, lite för ung för mig, men kan nog bli något att vila ögonen på framöver, sen finns det ett par äldre killar som verkar häftiga, tex Melker och Isaks kompisar.

Ja, det var en liten inblick i mitt liv....

//Nike

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar