torsdag 5 juli 2012

Strandhäng

Sommarlovet fortsatte idag med strandhäng i Bjärred med Camilla och Jessica och alla härliga barn. Det underlättar ibland att vara på neutral mark, alla tycker det är kul med lite miljöombyte. Vi hann även med att leka av oss på lekplatsen innan vi åkte hem till mormor & morfar. Där blev vi bjudna på hembakade våfflor, det blev väldigt många tyckte jag, men helt plötsligt var alla uppätna, så mormor du får gärna bjuda oss på våfflor igen. Isak fick stanna kvar hos mormor & morfar för en spelkväll. 
Om en stund får jag hoppa i min våtdräkt för sista träningspasset i havet innan Vansbrosimningen på söndag. Måste erkänna att min kropp känner sig lite sliten. Är inte helt återhämtad efter cyklingen och det är tajt mellan cyklingen och simningen, drygt 3 veckor mellan loppen, men det är bara att bita ihop, för i mål ska jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar