tisdag 17 juli 2012

Stugan

Mina älskling har tagit en minisemester och åkt till farfars stuga för fiske, bus och vara ute i naturen. Nike hoppade glatt upp på bordet och hjälpte oss att packa. det ser ut som om de ska vara borta i flera veckor, om man tittar på bordet, men det är M. arbetskläder som får sig en ordentlig sommartvätt.
I packningen åkte även Bajsboken med, eftersom Isak visste att farfar skulle tycka om denna bok:-)
Själv har jag varit hemma, det är inte ofta det händer, men helt plötsligt är man själv i tre dagar i sitt eget hus. Jag unnade mig en dag i Malmö igår och slapp tänka på klockan, lite shopping mellan regnskurarna blev det. Det blev middag framför TVn (ja, det är okej när barnen inte är hemma:-)
Idag ska jag, mamma, svägerska och svärmor hälsa på hos Boris och öka hans omsättning. Ullared here we come!
Jag saknar mina älsklingar, men gud vad skönt att få sova en hel natt och att vakna upp utan att någon sitter och leker på ens huvud.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar