söndag 23 september 2012

Födelsedag



Då sitter man här i soffan och det är söndag igen. Helgen började med att Isak och M. åkte iväg och tittade på MIF och det var en nöjd kille som fick följa med och se dom vinna. Jag och Nike passade på att ta en shoppingtur tillsammans.
Lördagen fick man låtsas sova, eftersom jag vaknade till skönsång, då det var min födelsedag. Hela 31 år har man hunnit bli. Det kommer nog bli första och sista gången som jag springer milen på min födelsedag, men om knappt en vecka gäller det. På kvällen kom våra familjer och vi bjöd på en fonduemiddag. Tack kära familj för fina presenter och en trevlig kväll!
Idag var det dags för visning av huset. Jag hade till och med ställt in en tjejlunch på grund av visningen. Vi la ner ett par timmars styling och när vi lämnade huset så kände vi oss nöjda med stylingen. Men vad händer inte en enda kom på visningen. Oj vad man blev lack, dels för att man hade ställt in en tjejlunch men även ett par timmars jobb. Så kan det bli ibland:-(
Vi har även hunnit med att gratulera farmor Agda som fyllde 91 år i veckan, goda kakor och en trevlig pratstund hann vi med innan barnen började klättra på väggarna.
Nu laddar vi för en ny vecka.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar