måndag 3 september 2012

Helgen

Då var vi inne i september månad och för familjen Henberg-Johansson är september en månad som är full med trevligheter, VM fyller tillsammans 65 år!
Helgen har varit lugn och skön. Vi började med fredagsmys och lördagen startade i Lomma med bad för hela familjen. Vi hade trevligt tills personalen blev tvungen att sanera barnpoolen, shit happens! 
På kvällen kom "kusinerna" som skulle övernatta hos oss, det blev lek, film och en stor skål med godis. Söndagen gick i ett lugnt tempo, tills det var dags för mig att köra ett långlopp inför Lidingöloppet. Jag hade dock missat att det var Skogens dag i Bokskogen, så jag var inte ensam. En runda på 1,8 mil hann jag med och kan erkänna att det kändes i benen. Jag har respekt för dom kommande 3 milen som väntar mig, 

Nu är det måndag och jag är redan inne på den fjärde arbetsveckan, om tiden ska springa på så här fort har man snart en guldklocka från arbetsgivaren. Det var glada barn som man hämtade på dagis och vi hann med två lekplatser på vägen hem.
Nu sover barnen och det är dags för lite styling av huset inför visningen imorgon. Fortsättning följer......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar