onsdag 2 december 2009

Bia

Ikväll var det dags för den tredje och sista Stieg Larsson filmen. Som sällskap hade jag söta Sofie med mig och många gånger under filmen trodde jag att hennes förlossning skulle sättas igång, men när filmen var slut så kunde jag andas ut, ingen bebis hade tittat ut.
Det började med att vi inte skulle köpa en Hollywood-meny och det slutade med att vi satt i salongen med en Hollywood-meny, stor popcorn och 3 liter läsk.
Filmen var bra men nästa gång blir det en kärlekskomedi, det är jobbigt att sitta på nålar hela tiden. Jag tyckte inte att man ska behöva betala för full biljett när man blundar halva filmen.


2 kommentarer:

  1. Haha, vi borde bara ha betalt för halva Hollywood menyn oxå! Kan lugna dig med att bebisen fortfarande är kvar i magen, men som sagt... nästa gång blir det kärleksfilm! Tack för en trevlig kväll, kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Ohhh det ser ut som ni hade det hur bra som helst ju!! Jag hänkar på nästa gång och jag kommer bli sjuuuukt besviken om det inte blir en likadan meny då också!! Ha en bra helg vänner! Kram

    SvaraRadera