söndag 20 december 2009

Big Bowl

Det blev en helkväll igår, kvällen började med julbord och alla chaufförerna var på topp, shit vad vissa kan snacka. Därefter intog vi bowlingbanorna och inte för att skryta men jag spöade killarna i mitt lag i första omgången, men det kostade mig två brutna naglar.....
Vi hade en bana för mycket men M. löste det snabbt och enkelt med att vår vän och Volvosäljare Anders med vännen Putte dök upp och de fick "guldbanan", enligt M.

Efter att vi hade spenderat x antal kronor på Big Bowl, kände M. att det var dags att hälsa på hana vaktkompisar på Swing Inn och för en gång skull var det en väldigt trevlig vakt i dörren, som lyckades få M. att gå förbi ett helt tjejgäng.
Vår söta granne var också på plats men höll sig i karokebaren och vi försökte få henne att åka hem med oss, men icke, hon var i sitt esse och stannade en "kvart till" :-) Förlåt om M. väckte dig med snöslungan imorse.

Så här såg M. ut efter att han hade tagit en shot och imorse ångrade han sig nog att han tog den:-)

Kl.03.27 släckte vi lampan, nöjda och mycket trötta...

2 kommentarer:

  1. Tack för en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Jo jag vaknade lite yr och undrade vem (pip)det var som klippte gräset =D Tack för den goda gärningen i att höra om jag ville åka med er hem, skulle ha nappat... Den där extra kvarten kunde jag varit utan =) Kramkram!

    SvaraRadera