söndag 10 januari 2010

Barnens julfest

Nu har jag fått min sista julklapp. I eftermiddags var det dags för barnens julfest på Grand Hotel i Lund. Det var mammas jobb som bjöd alla anställdas familjer på detta evenemang. Senast min mamma och pappa var på Grand Hotel och i stora salen var på deras studentbal, 13 respektive 10 år sedan, känn på den!
Det var underhållning med tomtenissar och dans runt granen. Jag kom igång efter halva tiden och då ville jag dansa, men bäst av allt var godisregnet och godispåsen som jag fick med mig hem.

Tack mamma och pappa för en mysig eftermiddag!

1 kommentar:

  1. Nu Isak är den goda julen slut och alla tomtenissar skall vila sig ett tag för att förbereda sig till nästa jul.Kul att mammas arbete fixade julplundring av julen 2009./Kram mormor

    SvaraRadera