torsdag 28 januari 2010

Torsdag=träningsdag

Torsdag innebär för vår familj träning, eller rättare sagt för M & V. Vi har lyckats få in i vårt veckoschema att träna. Självklart tar det emot vissa dagar att åka iväg och träna, man hade hellre varit med Isak, men det är verkligen skönt när man väl är på plats och man mår så mycket bättre.

M. har som mål att få fram rutor på magen. Jag "råkade" säga i ett svagt ögonblick att jag hade aldrig sett rutor på hans mage. Jag däremot vet att jag kan unna mig lite sötsaker på helgen med gott samvete. Det går ett rykte att Prins Carl Philip har köpt träningskort på samma gym.... lite skvaller till Se & Hör.

Oj nu kom mannen hem, såg direkt på hans min att det inte hade gått bra på badmintonen och ja, jag hade rätt han förlorade med 4-0 i set. Jag får trösta honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar