tisdag 26 januari 2010

Effektivitet

Vilken kväll! Här har vi hunnit med en hel del och vissa kvällar hinner man inte med ett dugg.
  • Besök på IKEA och 700 kronor fattigare

  • Isak har haft ett utbrott. (Micke slängde hans glass som han sa att han inte ville ha)

  • Oljat in vår bänkskiva

  • Spelat Musse-spelet

  • Skickat in alla kontrolluppgifter till Skatteverket

  • "Hasse Borg" har haft budgetmöte

  • Satt i nya glödlampor, efter att de gamla slutade fungera för cirka 2 månader sen

  • Tagit fram lite kläder till lilla Victor som han kan få ärva av kusinen

En glad Isak innan hans utbrott vid Billy bokhyllorna

2 kommentarer:

  1. Man har väl rätt att ändra sig!?! ;-) Jag ställer mig på Isaks sida, klart att man har rätt att ha kvar sin glass trots att man sagt att man inte vill ha den. Hihihi!! Nu när jag läser hur er tisdag såg ut så förstår jag att jag inte fick tag i er hemma... Bra jobbat vänner! Min tisdagkväll såg ut på följande sätt: amning, rapning, bajsblöja, amning, rapning, bajsblöja, hicka, forts... Och jag fullkomligt ÄLSKAR DET! Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Vad effektiva ni är!
    Våra killar är fortfarande små, men jäklar vilket humör de kan ha ibland! Kram Camilla

    SvaraRadera