onsdag 9 mars 2011

3 månader


Vår lilla älskling!

Vår lilla tjej blir 3 månader idag. Det känns som om det var igår vi kom hem med vårt lilla knyte. Jag tror att Nike märkte att det är en stor dag idag, eftersom hon hade svårt att somna i natt.
Vi har firat dagen med att kräka ner mamma två gånger och i eftermiddag blir det ett besök på BVC och vaccinering, oj oj oj det gör ont i mammahjärtat, dessutom är jag inte särskilt tuff när det gäller sprutor. Jag har ganska lätt för att svimma, men jag ska fixa det..... fortsättning följer!

4 kommentarer:

  1. Grattis finaste Nike och hoppas att både du och morsan fixade vaccineringen! Kramar från oss

    SvaraRadera
  2. fina Nike, hon är väldigt lik dig. Kramen och lycka till med vaccineringen.

    SvaraRadera
  3. Så söt hon är lilla Nike! Hoppas vaccineringen gick bra...för båda!

    kram

    SvaraRadera
  4. Tack för er omtanke. Mamma fick vänta i väntrummet medan två sjuksköterskor tog hand om mig. Kram Nike

    SvaraRadera