tisdag 22 mars 2011

Lägesrapport

Mamma är ute i trädgården så jag tänkte passa på att skriva en liten lägesrapport om mig själv.

Jag har varit på min första skidsemester och jag vet inte om jag kan kalla det skidsemester för min del. Jag lämnade min trygga tillvaro och mina föräldrar satte mig i bilen och körde 66 mil bara för att de skulle få åka skidor, men jag tänkte det är väl bäst att vara tyst och bara hänga på. När jag blir 18 bestämmer jag själv vart jag vill åka. Fast det var väldigt trevligt eftersom jag fick mycket uppmärksamhet av alla.

Jag har även testat att ta flaskan och det gick bra så framöver kan jag också äta middag med pappa. När någon pratar med mig blir jag glad och när någon sjunger Imse vimse spindel blir jag extra glad.

Dagarna tillbringar jag i någons famn och min mamma och pappa tycker om att pussa på mig, gud vad det är pinsamt när man är ute bland folk och dessutom kallar dom mig för lilla Loppan.

Nu måste jag sluta skriva, jag vill ha mat NUUUUU.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar