onsdag 30 mars 2011

Tjejerna mot killarna

Nike och jag har en mamma & dotter-dag och vi tar det bara så lugnt idag. Vi ligger på golvet och leker och pausar med lite mat och vila mellan varven. Jag försöker även passa på att njuta lite extra för dessa stunder är så mysiga. Det är inte varje dag någon ler mot en hela tiden. Jag har även hunnit med att fylla i alla uppgifter som USA behöver för att man ska få lov att komma in i landet. Barack Obama vet allt om mig nu. Jag undrar var alla uppgifter sparas någonstans, kanske finns man med i CSI-databas i nästa avsnitt. Det var liiiite lättare att boka flygbiljetter till Sundsvall:-) Dessutom har jag suttit i telefonkö hos SAS och även bokat en plats på bakluckeloppisen i Lund den 8 maj. Det finns platser kvar om någon är intresserad av stå på loppis.... M. hade lovat Isak att åka och bada idag så jag slipper hämtningen på dagis. Killarna kör en pappa & son-dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar