måndag 28 mars 2011

Vårshopping

För Isak har det varit dagisdag och för min egen del började dagen med ett träningspass, därefter hem och ge lilla Nike mat för att sedan åka vidare till Malmö och lite vårshopping. Kan tipsa om att Polarn och Pyret har lite rea. På Zara blev det en pikétröja till Isak. Tycker själv att Zara har så fina barnkläder, synd bara att butiken enbart finns i Malmö. Ett par super snabba vårskor från Stadium till Isak, fick också följa med hem. Sedan Isak föddes år 2007, så har jag tänkt köpa ett flaskställ till alla nappflaskor och efter att ha sett att fru Drott också hade ett flaskställ, blev jag överlycklig när jag idag sprang på ett likadant på Hansa Baby. 4 år senare är jag en stolt ägarinna till ett flaskställ..... En fika på Espresso Hous hann jag med under tiden Nike sov. Passade på att läsa Sydsvenskan med extra bilaga om allsvenskan som snart drar igång.....

1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni haft! Fint att du äntligen har ditt flaskställ!

    SvaraRadera