söndag 25 september 2011

Alla heter Glenn........







Då är man 30 år och det känns helt okej, verkar inte som om jag har fått någon kris......

Födelsedagen firades med en Göteborgsweekend tillsammans med familjen, underbart att vara tillsammans en hel helg. Vi har hunnit med en hel del, eller vad sägs om Universeum, restaurangbesök, åka spårvagn, Liseberg, Avenuen, kasta gris (ett spel), druckit gott, bokmässan, bowling, öppna presenter, mys med familjen, överraskningsbesök/kidnappning......

Vill även passa på att tacka för alla gratulationer, sms, sång och telefonsamtal. Nu börjar mitt liv som 30-åring och det kommer vara lika händelsefullt som livet som 20-åring, det är jag helt säker på!

3 kommentarer:

  1. Det låter som du och Stoffe blivit ordentligt firade i Göteborg! Grattis ännu en gång! Camilla & co

    SvaraRadera
  2. Det här sa du ingenting om när vi möttes i Göteborg. Jag trodde det var din mamma ni firade Så det får bli ett GRATTIS i efterskott.

    Kram Ingrid

    SvaraRadera
  3. Haha Ingrid, jag avslöjade visst inte allt:-) Kul att träffa er iallafall!/Vivi

    SvaraRadera