fredag 16 september 2011

Tjejhelg!

Äntligen är det dags, antagligen det största händelsen under året. Det är dags att fylla 30 år och firandet börjar redan imorgon, när alla (Kööping, vi saknar dig!) Bjärredstjejerna åker till Köpenhamn för att fira. En mysig helg i Köpenhamn, där vi kommer att njuta av allt!

Nu ska jag packa, för en gång skull, min egen väska. Leta fram en snygg handväska, så jag slipper ta med mig skötväskan, putsa stövlarna, om jag hittar dem längst in i garderoben. Det enda som kan stoppa oss är ett signalfel eller något annat "klydd" hos Skånetrafiken, men snälla låt tåget till Köpenhamn klockan 09:33, gå enligt tidtabellen!

Köpenhamn här kommer vi!

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul och njut!! Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Ah vad harligt! Jag onskar jag var dar med er:( Onskar er en fantastisk helg, ser fram emot lite bilder pa bloggen! Manga kramar

    SvaraRadera
  3. Låter härligt!

    Ha det så kul!
    Kram Jessica

    SvaraRadera