onsdag 7 september 2011

En vanlig dag!

Jag satte nytt rekord i bowling!


En helt vanlig dag..... Idag har vi haft en hemmadag, fick till och med lite sovmorgon eller är det sovmorgon när man sover till klockan 07:42? Jag kände mig iaf utvilad när jag vaknade.... Jag hann klippa nästan hela gräsmattan innan bensinen tog slut, typiskt! Vi hann baka muffins, eftersom vi skulle få fikabesök av våra nya grannar. Sedan kom nästa besök, fast det var ingen ny bekantskap utan morfar som kom och hälsade på. Isak och morfar passade på att spela bowling, två vinnarskallar trots att det skiljer knappt 60 år mellan herrarna. Jag var också tvungen att ta en match mot min pappa OCH jag säger som min pappa alltid säger när jag förlorar "det är inte dåligt att komma tvåa i detta sällskap"
Nu sover barnen gott och M. är iväg och spelar badminton så jag har hela soffan för mig själv:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar