lördag 18 februari 2012

Norge

Nu är man hemma igen efter en vecka i Norge. Jag fick möjlighet att åka lite längdskidor och testa min utrustning och jag hoppas verkligen att min utrustning hjälper mig att ta mig igenom alla nio mil. Jag kan redan nu känna vilken träningsvärk jag kommer att få.

Det är inte bara jag som har fått leka av mig, barnen har fått en vintervecka med snö. Isak imponerade på mig i skidbacken. Han tog sig ner för backen på egen hand och liften fixade han själv. En stolt mamma åkte bakom honom och bara njöt.... Det lovar gott inför vår kommande skidsemester.

På kvällarna har vi spelat kort och bara tagit det lugnt, precis som det ska vara på en semester.

Det var glada barn som fick återse sin pappa när dom vaknade upp imorse.


Tyvärr vill inte min mobil som jag, men fler bilder kommer från vår semester.....

1 kommentar:

  1. Skönt att du får någon att åka med under era kommande skidsemestrar...:)//Tillborg

    SvaraRadera