måndag 9 november 2009

Fotbollsgalan

Då var det måndag igen och dagens höjdpunkt var fotbollsgalan eller Zlatangalan, vilken kung han är.....
Dagen till ära hade vi celebert besök. Självaste Fredrik Ljungberg med fru var på besök. Det var som vanligt, Lotta satt och hoppade i soffan när hon såg Allbäck och Ljungberg tappade chips och popcorn överallt. Sen hade vi en liten tävling om vem som kunde gissa flest vinnare bland de olika kategorierna. Fam. Ljungberg krossade Fam. H-Johansson....


Annars är det en väcka fylld med aktiviter, möte på jobb, möte på fotbollen och däckbyte. I fredags hade jag ett möte med Putte på bana 3 på Victoriastadion. FÖRNEDRING!!! 5-0 i set.

På torsdag ska jag möte Knutsson på bana 12, då får man väl stryk igen... Jag har vunnit över honom 1 gång på 3 år, och när man kommer hem så frågar inte ens frugan hur det gått... det är väl sånt som prövar förhållandet antar jag...


Nu ska jag gå och slagga, sar så!!


Micke "jag hade bara 4 rätt i Vivis skittävling" Johansson


1 kommentar:

  1. MAN MÅSTE HA ETT BRA SJÄLVFÖRTROENDE,OM MAN EFTER 3 ÅR FORTFARANDE HOPPAS PÅ VINST.
    TRÄGEN VINNER.

    KRAM MAMMA

    SvaraRadera