söndag 15 november 2009

Middag med plump

Igår var det middag hos familjen Drott, en underbar klassiker serverades Indisk risrätt och en fantastisk kladdkaka med en liten klick grädde på.... På gästlistan fanns även Sofie och Markus.
Isak och Ville lekte under kvällen och Villes bilarpussel var en favorit. Det är underbart att se dessa killar tillsammans, så söta!

Efter läggning av barnen, blev det dags för en omgång kortspel - PLUMP och det är bara att gratulera Markus till första platsen. Micke gick under smeknamnet "Peaches" eller som Anders uttryckte sig, manligt att äta persika godis!!!


Tack kära vänner för en trevlig kväll!!!

5 kommentarer:

  1. Ja, det var verkligen en trevlig kväll! Markus njuter fortfarande av segerns sötma! Ha en bra vecka, kram på er! Sofie

    SvaraRadera
  2. Micke kunde heller inte spela plump när vi var i Spanien.../ Norrland

    SvaraRadera
  3. Micke behöver inte känna sig så eländig. Det var ju trots allt jag som hamnade på sista plats i Plump. Tack vänner för i lördags!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Många säger att jag är väldigt ödmjuk, men jag måste verkligen säga att jag inte var orolig för att förlora.

    Men jag beundrar ert mod att våga möta mig i Plump, skämt och sido.

    Tack för en trevlig kväll och de är bara att ring om ni behöva tips inom Plumpspelandet

    Mace

    SvaraRadera
  5. Ring gärna Mickes svärmor. Hon har tagit första plats och jumbo plats.

    SvaraRadera