torsdag 5 november 2009

Ullared

Jag har en ny idol, efter att ha gillat Anna Anka, men nu är det en ny person som är min nya favorit och även hon är från Skåne, the one and only - Rosmarie ifrån Oxie. Hon är ju helt underbar. I november åker jag, mamma och svärmor till Ullared. Hoppas att vi får träffa Rosmarie!!!

http://kanal5.se/web/guest/ullared

Senast jag var i Ullared fick jag en timme på mig att handla medan min kära man och son satt i bilen och lekte. Han vägrade sätta foten inne på varuhuset och jag såg hur dåligt han började må när vi körde in på parkeringen. Efter en timme var jag tillbaka i bilen och vi kunde köra vidare till Göteborg med två gula påsar i bagaget.

3 kommentarer:

  1. NÄR VI INTAR ULLARED,SÅ BLIR RESULTATET SÄKERT MER ÄN TVÅ GULA PÅSAR. KRAM SVÄRMOR

    SvaraRadera
  2. Ja, bara ni inte slår Rosemaries kvitto... Kram Sofie

    SvaraRadera
  3. Rutinerade kvinnor vet vad dom vill ha
    /mormor

    SvaraRadera