måndag 5 april 2010

Egen tid

Innan det var dags att åka till kalaset igår, åkte jag inom ett köpcenter som finns i kommunen för att kolla in vårmodet. Scorettbutiken har en hel del snygga skor, men jag är ju en sån som bara handla skor när jag behöver, till skillnad från andra tjejer, och ni där ute vet vem ni är:-)
Butiken In Vogue har mina favoritmärken Vila & Saint Tropez. Jeans från Vila är både prisvärda och sköna och självklart fick jag en liten påse därifrån, en knallrosa topp ska nu få hänga i min garderob.
Lindex fick även ett besök av mig, men det blev mest strumpor, bl a ett par som ska hålla in både det ena och det andra på kommande bröllop. På H&M har jag varit på jakt efter ett par tunikor som finns i deras Garden Collection, men tyvärr var min storlek slut igen.
En ny trädgårdsbutik - Plantagen har öppnat och där finns en hel del fint till trädgården.
OM ni har tid över så är vårt köpcenter värt ett besök i vår, man hinner gå igenom butikerna på mindre än två timmar, risken är bara att man springer på halva kommunen och vill man gå i sin ensamhet ska man nog välja Kupolen i Borlänge.

Bild från H&M Garden Collection

1 kommentar: