onsdag 21 april 2010

Nedräkning

Nedräkningen har börjat..... Det är nu en månad kvar tills det är dags att åka till Lissabon. Jag hoppas att staden bjuder på lite mer värme än vad vi har hemma. Fast det ska bli skönt att komma iväg på egen hand, att bara packa sin egen väska, utan att tänka på blöjor och välling.
Jag ser framemot fyra dagar med shopping, god mat och en hel del sol.

Hoppas nu bara att Figo & Co möter upp oss på flygplatsen!
Lite ögongodis för oss tjejer....mmmm och till alla killar, nu vet ni hur vi vill att ni ska se ut:-)

Jag vet att några har varit i Lissabon, har ni några tips på vad man ska göra eller se när man är i Lissabon?

5 kommentarer:

  1. Räcker det inte med shopping?!?!? Finns ett trevligt shoppingcenter hyfsat centralt, sen finns det ett ännu trevligare vid Estádio da Luz :) Finns säkert flera men dessa besökte vi :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för tipset Lotta! jag tror att det blir en hel del shopping:-)

    SvaraRadera
  3. Camilla & Anders22 april 2010 kl. 20:56

    Spårvagn 28 runt hela staden, portvin, pastei de Belem (en speciell bakelse som bara finns i stadsdelen Belem). Glöm inte att köpa en souvenir-tupp till porslinssamlingen, ångrar fortfarande att jag inte gjorde det. Gött ska ni ha det! Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Min Stoffe ser ut så här varje dag i sina kostymer när han kommer hem från jobbet..det tar dock 1min innan han fått på sig mjukisbyxorna med häng..:o(

    SvaraRadera
  5. Du ska vara glad Emma, själv kör min man i blå kläder:-)

    Camilla, tack för tipset, spårvagn 28 ska vi besöka.

    SvaraRadera