torsdag 8 april 2010

Tiger Woods

Senare ikväll gör Tiger Woods comeback, denna stora omtyckta golfstjärnan, som man tyckte var den perfekta idrottsmannen och familjefar. Nu är han bara ett stort äckel i mina ögon, hur kan man förstöra för sin familj på det viset. Ha en fru som tar hand om barnen och är vid hans sida och tacket för det är att han går i säng med andra kvinnor. Nä fy f-n för Tiger Woods. Hur kan man som kvinna falla för honom, är det pengarna som lockar, eller?
Min önskan hade varit om han hade gjort sin comeback i Sverige och inte i USA. Måste vara en ren tortyr att möta den svenska publiken, när man har varit gift med en svenska. Jag hade gärna tagit hans "två golfbollar" och gjort första utslaget på hål 1. Man kan väl hoppas att han gå runt på 15 slag över par, det är så många älskarinnor som han har haft(vad som är offentligt) och kommer därmed inte att ha med tätstriden att göra.....LOSER!

3 kommentarer:

  1. Förstår att det känns jobbigt, men jag väljer ändå att se den fantastiska idrottsmannen Tiger Woods. Jag önskar honom all lycka till i comebacken!

    Aj, satan. Just nu får jag stryk av Jessica! :)

    SvaraRadera
  2. Får jag slå andra slaget Vivi?!

    SvaraRadera
  3. Vilken snygg summering!! Kunde inte skrivit det
    bättre själv ;-) Kram Sandra

    SvaraRadera