söndag 11 april 2010

Speldjävulen

Speldjävulen har tagit oss! Igår var det den stora matchen El Clásico (förlåt Sofie, jag vet att BOIS mötte Degerfors och det var nästan lika stort). M. och jag fick själva uppleva El Clásico på plats i december och man behöver i vara fotbollsnörd för att kolla på det. Kombinera det med sol, mat, shopping och lite sevärdigheter så blir det en mycket trevlig resa.

Vi fick för oss att vi skulle spela på matchen och jag satte 2-0 till Barcelona och gissa om man blir glad när matchen slutar 2-0 och tusen kronor till hushållskassan. Jag tror att jag blev lika glad som han som vann 215 miljoner i Helsingborg. Till helgen blir det nog att tippa på nytt eller köpa mig en Harry Boy.

1 kommentar:

  1. Vivi, jag ska ta med dig på riktig fortboll på Landskrona IP! Och man kan både sola, äta gott & shoppa även i Landskrona! Kram kram

    SvaraRadera