tisdag 28 september 2010

Borgeby Kids & Friends

Det finns en favoritbutik och det är Borgeby Kids & Friends. En butik som verkligen har lyckats med sitt koncept och som har lite av allt, dam, barn och inredning. Det är inte ett måste att butikerna ska finnas på ett köpcenter eller i stan. Jag tycker man ska stötta lokala företag/butiker som vågar och vill satsa. Visst kan jag tycka att visa saker är för dyra, men ibland är det kul att unna sig något extra. Dessutom har de nu öppnat en nätbutik. När jag fyllde år fick jag ett presentkort så förra veckan blev det lite shopping i butiken.

Ett fint fat från Matteus. Vi har ett likadant fat i rött som vi fick i bröllopspresent av mitt tjejgäng. Jag tycker det är så fint så nu ville jag ha ett till. Dessutom blev det rosa tallrikar och muggar från Rice, till mig och "lilltjejen". Killarna har redan i blått. Jämn fördelning ska det vara!

Denna söta tunika fick också följa med mig hem. Kul att hitta något utöver mammakläder. Denna passar perfekt även om man har en gravidmage. Nu får man vänta till mellandagsrean innan man kan handla nästa gång:-)

1 kommentar:

  1. Snygga muggar, har presis själv köpt 4st..men jag valde olika färger. Ljusblå, grön, rosa och röd...kunde inte bestämma mig vilken färg som var snyggast så det blev en blandat kompott! victor håller på att lära sig dricka vatten ur dem..går sådär...det mesta av vattnet hamnar på bordet :o)

    SvaraRadera