fredag 24 september 2010

Julen kommer snart....

Visste ni att om 3 månader är det julafton? Det är bara dags att planera för allt inför julen. Ni vet väl vad ni ska köpa för julklappar, önskelistan är väl skriven för längesen.... Själv kommer man antagligen att ligga med värkar när det är dags för Kalle Anka.
Undrar vem som blir julvärd, min gissning går till Knut Knutsson på Antikrundan! Vem tror ni? Hade varit kul om vi kan ha någon bland läsarna som gissar rätt.....

Fast först ska vi njuta av hösten, ingen julstress för min del i år. Det blir nog en hel del inköp på nätet istället så att man slipper ge sig ut bland folket.

5 kommentarer:

  1. Jag sätter mina slantar på Kristian Luuk.

    /Per

    SvaraRadera
  2. Jag tror det blir Kjell från Ullared, han tar med lite flytande så blir det riktigt kul. ;-) /Sandra

    SvaraRadera
  3. Ledsen Per, men jag lägger nog min röst på Kjell. Den är klockren!//Vivi

    SvaraRadera
  4. På tal om klockren - gå gärna in på www.klockren.nu

    /Per

    SvaraRadera
  5. Okej, jag vågar mig på en gissning. Pernilla Månsson Colt tror jag blir årets julvärd. Förstår att familjen Henberg-Johansson längtar till jul som aldrig förr. Personligen hoppas jag på att kunna njuta av några sensommardagar till. Kram Camilla

    SvaraRadera