torsdag 16 september 2010

Turkiet

Nu är vi hemma från Turkiet och vi har haft en skön vecka med mycket sol och bad och härliga sommarkvällar. Jag bjuder på ett bildspel.....

Mina badkillar! Isak tyckte det var så kul att bada i havet och att hoppa över vågorna.

Bjuder på en magbild, v.26.

Jag och min älskade!


"Kusinerna"



Isak och jag på väg ut i nattlivet!


Badkillarna, Angelo och Isak!


Vårt hjärta!
Nu är man tillbaka i vardagen och det har verkligen blivit höst, blåst och regn, men inget värmde så mycket som när vi gick på planet och vi fick veta att MFF hade vunnit med 2-0 över HIF. Jag har aldrig sett en så glad svensk på en turkisk flygplats som M. var då!
Vi ses nästa år BEACH-2011!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!! Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut och ha haft det fantastiskt skönt och va brun du är Vivs! Hälsa dina killar, kramar

    SvaraRadera