tisdag 21 december 2010

Jullov

Nu tar vi jullov.... Isak hade sin sista dag på dagis igår och nu är han ledig till den 11 januari och vi tar gärna emot någon lekdejt under vår ledighet. Igår var jag glad eftersom de hade plogat vår gata och jag kunde ta en promenad med Nike i vagnen och hämta Isak på dagis och vem behöver ett gymkort när man kör vagn och pulka i snön, vilket konditionspass eller så är man inte i form än. Jag tror mer på det sist nämnda.

Men vad hände i natt, så mycket snö det hade kommit, så nu vågar man väl tro på en vit jul. Innan idag passade jag på att handla julmaten som vi hade fått på vår lott. Nu är allt fixat inför julen så är finns ingen julstress, förutom M. som nog har lite jobbstress. Nu har vi bara trevliga saker att se framemot.... julträff med tjejerna, fira jul med familjerna, min bror med familj kommer ner till Skåne och en och annan fika med våra vänner.


En tjej som inte lider av julstress!

2 kommentarer:

  1. Har ni tid under julledigheten så träffas vi gärna för en fika och lek.

    SvaraRadera