fredag 3 december 2010

Sista arbetsdagen...

Idag var det sista arbetsdagen på jobbet, det kändes skönt att ha avslutat allt men jag kommer att sakna mina kollegor. Vi var ett härligt gäng och hade väldigt kul ihop. När jag kommer tillbaka blir det nya utmaningar, MEN först ska jag njuta av min "ledighet". Det ska bli underbart att få denna tid tillsammans med vår nya familjemedlem, fast det är med blandade känslor. Denna gången vet man vad som väntar en, det gjorde man inte förra gången. Man är trots allt inne i sin mammaroll. Isak har blivit allt mer självständig och en stor liten kille och det känns verkligen rätt för oss att vår nästa familjemedlem kommer in i familjen....

När man ser tillbaka på tiden med Isak så vet man att man har något helt fantastiskt att se framemot. Det är knappt två veckor kvar men hon är välkommen tidigare, fast inte på måndag för då hade jag tänkt fixa julklappar och andra praktiska saker. Det är lustigt att man har känt till detta drygt 8 månader tillbaka och ändå väntar man till sista minuten med att fixa allt.

Till helgen får man väl packa den berömda BB-väskan. Jag ska stoppa ner en flaska rött vin och goda mögelostar för det längtar jag efter nu..... Så om ni har vägarna förbi Patienthotellet är ni välkomna in på ostbricka och ett glas rött.

2 kommentarer:

  1. Trevligt, jag kommer gärna! Tar med lite vindruvor för det är ju gott till ost! Kram Sofie

    SvaraRadera
  2. Vilken trevlig anonym människa! stackarn
    / Evelina

    SvaraRadera