söndag 12 december 2010

Ny bloggmedlem


Nu är jag en del av VM-Bloggen. Mitt namn är Nike Johansson och jag kom till världen den 9 december kl.17.31, vikt 2834g och 49 cm lång (kort). Allt gick bra när jag kom till världen, tack vare stöd av min pappa som hjälpte min mamma.
Efter ett par dagars vila på Patienthotellet har jag nu fått ett nytt hem. Jag fick inte välja var jag skulle bo utan det var bara att följa med min mamma och pappa hem till Åkarp, men det verkar vara ett trevligt ställe att bo på och än så länge är jag nöjd med mitt boende. De verkar ha ordnat och donat för min ankomst som blev 11 dagar före beräknad födsel. Jag sover mest och min storebror tittar till mig lite då och då. Han verkar vara stolt storebror. Ikväll har jag hunnit med att träffa mina mor- och farföräldrar.
Det ska bli kul att få träffa er alla!


12 kommentarer:

  1. Så liten och go! Välkommen till världen!

    Kramar från familjen Algback

    SvaraRadera
  2. GRATTIS Vivi, Micke och Isak till er fina lilla Nike! Vilken liten goding! Önskar jag var hemma i Sverige, så jag kunde få träffa henne snart men hoppas på mycket bilder på bloggen! Många varma kramar och tankar till er från oss i Australien.

    SvaraRadera
  3. Söta lilla underverk<3. Välkommen lilla Nike.

    Kramar från fam Lampert

    SvaraRadera
  4. Åh, gläds så med er. Tummen upp för namnet :) Det lilla grynet kan inte önska en finare familj att få komma hem till. Alice håller kalendern öppen för en lekdejt. Kramar fam. Palmquist- Andersson

    SvaraRadera
  5. Så fin hon är!!! Kram Jessica o Mats

    SvaraRadera
  6. Åh, sötnos! Vi ser fram emot att träffa dig! Myck
    et bra jobbat Vivi! Stor kram från familjen Borg

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis Vivi med familj! Så fin hon är och så underbart med ett nytt litet liv som kommit till världen! Kram Emma

    SvaraRadera
  8. Grattis Vivvi & Micke !
    Ser fram emot att gosa med denna goding!!
    Hälsa den stolta STOREBRORSAN oxå!
    Kramar från Strandéusarna

    SvaraRadera
  9. Grattis till lilla tjejen, storebror och föräldrarna! Vilket underverk ni skapat! Grattiskramar från familjen Drott

    SvaraRadera
  10. Super söta Nike, äntligen är du här!
    Längtar i massor att få krama om dig och din familj. Kommer snart att ringa din mamma för att höra hur allt gick till den dagen du kom ut :o) Va rädd om dig nu i kylan, victor längtar att få peta på dig när han kommer o hälsar på vid nyår.

    kram från tant Emma!

    SvaraRadera
  11. Sockersöt som mor sin! Stort grattis till er bägge, ser fram emot nästa vecka när man får träffa henne! Kramar från Johanna och Marcus

    SvaraRadera