tisdag 18 januari 2011

Comeback

Nu är det dags att göra comeback! På lördag har jag bokat in ett corepass och redan nu vet jag att jag kommer att svettas mängder, trots att det bara är 30 minuter. Men det är bara att bita ihop.... BodyAttack är inte ens att tänka, utan det får vi ta när man verkligen är i form igen.

Jag inbillar mig att jag är återställd men domen kommer väl på lördag kl.11.35 när passet är över. Jag känner att lite styrketräning inte hade varit helt fel med tanke på att man går och bär på en liten tjej på drygt 4 kg men efter ett tag är det ganska tungt för överkroppen.

Kanske finns det någon där ute som också ska sätta igång och träna...Nu kör vi!

3 kommentarer:

  1. Säg till när du ska börja köra body combat. Då vill jag hänga med!

    SvaraRadera
  2. Jag har kommit igång ganska flitigt och befinner mig där 3-4 ggr i veckan så vi lär säkert ses. Var rädd om dig bara i början..lillan är ju fortfarande väääldigt liten;)
    Kram kram
    /Åsa

    SvaraRadera
  3. Hoppas passet gick bra:)

    SvaraRadera