onsdag 26 januari 2011

Sofias änglar

Såg ni Sofias änglar på kanal 5 igår? Handbollsmatchen igår var ingen hit, hoppas att det ser bättre ut på fredag. Istället zappade jag över till Sofias änglar och det var så känslosamt. Jag satt i soffan och kramade om Nike extra hårt när tårarna rann längst med kinden. Pappan i familjen hade en obotlig hjärntumör och hade två små barn. Sofia & Co hjälpte familjen att renovera färdigt deras hus så familjen skulle få lugn och ro, den sista tiden som familjen har kvar tillsammans.

Man inser att det viktigaste som finns här i livet är att få vara tillsammans med sin familj och vänner. Idag är jag extra tacksam för min underbara familj som jag har.....

1 kommentar:

  1. Usch ja, det är så hemskt och jag håller med dig om att man får vara oerhört tacksam för sin fina familj och att alla är friska.

    Jag satt i väntrummet på mvc i måndags och läste i mama om en liknande familj där kvinnan hade obotlig bröstcancer som spritt sig. 4 barn och en man lämnar hon efter sig. Fy farao säger jag bara. Så man ska nog lära sig njuta av varje dag.

    Kram Emma

    SvaraRadera